Werkwijze
Produceren en bewaken, de doelen voorop, de doelgroep begrijpen en net even anders.
De doelgroep voorop
In mijn werk draait alles om de doelgroep. Of dat nu bij de coördinatie van een tijdschrift is, het bedenken van een jubileumuitgave, de transfer van print naar online magazine of het schrijven van een achtergrondartikel voor uw blad: de doelgroep moet zo goed mogelijk bediend worden.
De doelgroep begrijpen
Want: wie leest het tijdschrift? Welke bezoeker komt er naar de website? Wat is het leesgedrag van de doelgroep? Wat wil de opdrachtgever met de uitgave bereiken? Stuk voor stuk vragen die er bij mij zijn ingebakken. Pas als je de doelgroep begrijpt en duidelijk hebt wat de opdrachtgever wil, kun je aan alle soorten uitgaven een waardevolle bijdrage leveren. In welke vorm dan ook.
Net even anders
Mijn meerwaarde zit ’m in het creatieve proces van de doelgroep bedienen. Frisse ideeën houden een (online) uitgave spannend en boeiend. Waarom niet eens een bijlage over de meest actuele apps voor een bepaalde doelgroep? Of een video in plaats van een geschreven reportage? En zijn de rubrieken onderhand niet aan vervanging toe? Aan het enthousiasme van mijn opdrachtgevers merk ik dat het juist deze creatieve inbreng is die ze zeer waarderen.
Meer weten?
Neem contact op of klik op een van onderstaande kaartjes.
Bladritme
Marieke Rijsbergen
eindredactie · NT2 . coördinatie · tekst
Werkwijze
Produceren en bewaken, de doelen voorop, de doelgroep begrijpen en net even anders.
Lopende projecten
Een overzicht van alle lopende projecten waar ik aan werk.
Aanbevelingen
Wat zeggen anderen over mij?
Netwerk
Waardevolle contacten. Ik heb een groot netwerk van freelance journalisten, fotografen, vormgevers en illustratoren.
Contact
Mail of bel me en we maken een afspraak!